środa, 26 listopada 2014

Wróciłem z Hajnówki...

Pracowaliśmy z Dyrektorem Hajnowskiego Domu Kultury i Basią S. nad szczegółami przygotowywanego przeze mnie przez ostatni miesiąc projektu do Ministerstwa Kultury o dofinansowanie Festiwalu. Skończone. Jutro wysyłam do Ministerstwa. Festiwal rozrasta się terytorialnie i czasowo:
  • 9-11 lipca 2015 r- Przesłuchania Konkursowe, Koncert Otwarcia i Koncert Galowy w Hajnówce (Sala Kolumnowa HDK i Amfiteatr) 
  • 12 lipca koncert Towarzyszący w Amfiteatrze Filharmonii i Opery Podlaskiej w Białymstoku
  • 13 lipca koncert Towarzyszący w Bielskim Domu Kultury 
  • 14 lipca koncert Towarzyszący w Sokólskim Domu Kultury 
  • 15-16 lipca koncerty Towarzyszące w Młodzieżowym Domu Kultury w Toruniu 
  • 17-18 lipca koncerty Towarzyszące w Amfiteatrze "Kadzielnia " w Kielcach

To będą piękne koncerty z udziałem wspaniałych wykonawców z całej Europy. Przyjedzie Olga Okudżawa wdowa po Bułacie. Będą wszyscy którzy kochają Bułata i piosenkę poetycką...

Całość naszego projektu zamyka się w kwocie 100 500 zł..:-)) - a na razie nie mamy nic. Zaczynamy boje o pozyskiwanie funduszy. Ministerstwo zimne i wyrachowane oceni nasz projekt i da odpowiedź około lutego 2015 roku. Czekamy?? Nie - pracujemy ...pracujemy...pracujemy. Ot i tyle chciałem Wam powiedzieć.
Anatol Borowik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz